مفتاح رهنورد مفتاح رهنورد .

مفتاح رهنورد

مانيتورينگ نيازها و خدمات شركت مفتاح رهنورد

شركت مفتاح رهنورد در خدمتي نوين مجهز به نرم افزار CRM شده و در اين نرم افزار، شركت مي تواند رفتار كليه مخاطبان اعم از مشتريان و غير مشتريان را به صورت كامل مانيتور و تاريخچه اي از درخواست ها، تعداد تماسها، خدمات ارائه شده و ... را جمع آوري كند كه در مراجعات بعدي، سرعت و دقت پاسخگويي را افزايش مي دهد. همچنين دسته بندي كامل مشتريان براساس ميزان خريد، نوع خودرو خريداري شده و نحوه آشنايي با شركت نيز وجود دارد .

Image result for ‫مفتاح رهنورد‬‎


برچسب: مفتاح رهنورد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۳۵:۲۵ توسط:سئوكار موضوع:

مهمترين عامل تاثير گذار در فروش و پيش فروش خودرو

رضايي مديريت مفتاح رهنورد مهمترين عامل تاثير گذار در فروش و پيش فروش خودروهاي وارداتي را تامين اطمينان مشتريان در بازار دانست و اضافه كرد: مهمترين فاكتور براي حفظ و ايجاد بازار مناسب، خوش قولي و شفافيت بوده و بهترين تخفيف به نظر من تحويل به موقع خودرو به مشتري است چرا كه با جو سازي و وعده و وعيد تو خالي به مردم نه تنها به اطمينان آنها صدمه وارد مي شود بلكه كل بازار خودروهاي وارداتي تخريب مي گردد.

Image result for ‫مفتاح رهنورد‬‎


برچسب: مفتاح رهنورد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۵۲:۱۵ توسط:سئوكار موضوع:

معرفي شركت مفتاح رهنورد

شركت مفتاح رهنورد به شماره ثبت 2339 و كد مجوز اقتصادي 931203 وكارت بازاريابي شماره 14004189249 در زمينه واردات و فروش مستقيم خودروهاي مجازخارجي فعاليت مي نمايد و با توجه به رعايت اصول مشتري مداري و سود متعادل و پايبندي به تعهدات قراردادي با مشتريان ، توانسته است در مدت فعاليت خود ضمن جذب مشتريان حقيقي و حقوقي و عقد قرارداد في مابين ، خودروهاي مشتريان با مطابق تعهدات قراردادي ، در تاريخ هاي مقرر تحويل دهد .

Image result for ‫مفتاح رهنورد‬‎


برچسب: مفتاح رهنورد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۴۸:۳۸ توسط:سئوكار موضوع:

اعطاي تنديس در كنگره تجليل از يكصد برند برتر و نخبگان كار آفرين ايران به جناب آقاي ميثم رضايي

يكصد شركت توليدي ايران برمبناي ارزش برند ، در همايش انتخاب برترين نام نشان هاي تجاري ايران جايزه و لوح تقدير گرفتند. در اين همايش، انتخاب برترين نام نشان هاي تجاري در ايران كه عصر پنجشنبه مورخ 94/12/20 درسالن همايش هاي بين المللي صدا سيما و با حضور يكصدتن از مديران برندهاي كشور برگزار شد، از برترين برندهاي فعال در بازار ايران با لوح سپاس تجليل به عمل آمد. تمامي موسسات و شركت هاي فعال در بازار ايران كه ماهيت توليدي، صنعتي، بازرگاني، توزيعي، سرمايه‌گذاري و خدماتي دارند در اين همايش شركت كردند. انتخاب برترين نام نشان هاي تجاري ايران ، با رويكردي علمي و پژوهشي وتكيه بر فنون نوين علم بازار يابي و تبليغات براي ارزيابي جايگاه شركت ها و بنگاه هاي اقتصادي فعال در بازار ايران و ايجاد فضايي براي رقابت سالم بنگاه ها با راهبردها و اهداف تعريف شده برگزارشد. در اين همايش، جناب آقاي ميثم رضايي مديرعامل شركت مفتاح رهنورد، موفق به اخذ تنديس كارآفرين نمونه در ايران گرديد.

Image result for ‫مفتاح رهنورد‬‎


برچسب: مفتاح رهنورد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۴۵:۴۹ توسط:سئوكار موضوع:

مفتاح رهنورد و واردكنندگان ملزم به تبعيت از قانون هستند

رييس انجمن كارفرمايي واردكنندگان خودرو: مفتاح رهنورد و واردكنندگان ملزم به تبعيت از قانون هستندپرشين خودرو: رييس انجمن صنفي كارفرمايي واردكنندگان خودرو كه مديريت مفتاح رهنورد را نيز بر عهده دارد شركت متبوع خود و ديگر واردكنندگان عضو و غير عضو اين انجمن را ملزم به تبعيت از قانون، براي فروش و پيش فروش خودروهاي وارداتي دانست.به گزارش «پرشين خودرو» به نقل از ميزان، ميثم رضايي، با بيان اين مطلب گفت: تمام واردكنندگان خرد و كلان بازار خودرو كشور بايد براساس ماده ١٢ قانون نظام صنفي نسبت به اخذ مجوز فروش خودرو از اتاق اصناف و اتحاديه مربوطه(اتحاديه صنف فروشندگان اتومبيل) اقدام كنند.به گفته وي، براساس آيين نامه اجرايي قانون حمايت از حقوق مصرف كنندگان خودرو مصوب ٢٨ فروردين سال جاري هيات وزيران، تمام واردكنندگان براي پيش فروش خودروهاي وارداتي نيز ملزم به دريافت مجوز لازم از سازمان حمايت از حقوق مصرف كنندگان هستند.

Image result for ‫مفتاح رهنورد‬‎


برچسب: مفتاح رهنورد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۴۴:۱۲ توسط:سئوكار موضوع:

تاكيد رييس انجمن واردكنندگان بر شركت متبوعش مفتاح رهنورد

رييس انجمن واردكنندگان خودرو با تاكيد بر اينكه شركت متبوعش مفتاح رهنورد، براي اخذ مجوز فروش و پيش فروش خودروهاي وارداتي نسبت به تكميل مدارك خود هم در اتحاديه صنف فروشندگان اتومبيل و هم سازمان حمايت از حقوق مصرف كنندگان اقدام كرده است به تمام واردكنندگان خودرو كشور پيشنهاد داد تا به منظور ادامه قانوني فعاليت هاي خود نسبت به اخذ اين دو مجوز از مراجع ذيصلاح اقدام كنند.

Image result for ‫مفتاح رهنورد‬‎


برچسب: مفتاح رهنورد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۴۰:۴۹ توسط:سئوكار موضوع: